Platsannons


Roger.ai ApSSoftware Engineer

Roger.ai ApS, Copenhagen

You'll be part of the technical support team, working closely with customer service department to solve problems and fix bugs for customers. Most of your day will be spent solving problems, and no two days are the same. It's a rewarding job as you get to deploy fixes fast and efficiently.

You have an interest in new feature development, both core products, and external APIs and as you become an integral part of the Roger engineering team, you'll be able to move to other roles and shift your focus from technical support toward other areas of development.

Your educational background isn’t as important as your ability to keep up in a very high-speed work day, juggling among different tasks and being passionate about building great things fast. Your main objective will be to assist the customer support team in keeping customer satisfaction high.

Liknande annonser

Hitta andra intressanta jobb på Jobbsafari:

Online cv

Registrera ditt CV och låt drömjobbet komma till dig. Med ett CV online gör du det enkelt för verksamheter att skicka jobberbjudande som matchar dina kompetenser. Registrera dig i dag, det är enkelt och gratis!
Cookies på Jobbsafari

Vi använder cookies för statistik och för att göra webbplatsen mer användarvänlig. Cookies placeras av Jobbsafari och våra samarbetspartner. Klickar du vidare på sidan, accepterar du att det placeras cookies i dessa syften. Läs mer här om vår användning av cookies, inklusive hur du väljer bort cookies. Du kan alltid dra tillbaka samtycke genom att radera cookies.