Platsannons


Industrigruppen HCUAdministratör med erfarenhet av leverantörsfakturor

Industrigruppen HCU, Höör

I rollen som administratör på Industrigruppen HCU kommer du att ha ett varierat arbete. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att bemanna receptionen och växeltelefonen, ansvara för leverantörsfakturor, inköpsassistans och övriga administrativa arbetsuppgifter.

I receptionen ingår att svara i telefon, ta emot besök, hantera in och utgående post och leveranser och vara behjälplig med kaffe/fika vid konferens, utbildningar och övriga event. Du kommer även att svara i företagets växeltelefon för att därefter koppla vidare, ta emot meddelande eller på annat sätt hjälpa den som ringer.

Leverantörsfakturor är en central arbetsuppgift i rollen och du kommer ha det totala ansvaret. Du kommer ansvara för inskanning, ankomstregistrering samt matchning och kontering av fakturor. Sköta betalningar och registrering av betalningar samt avstämning av leverantörsreskontran vid månadsbokslut.


Publicerad 10 januari

Liknande annonser

Hitta andra intressanta jobb på Jobbsafari:

Online CV

Registrera ditt CV och låt drömjobbet komma till dig. Med ett CV online gör du det enkelt för verksamheter att skicka jobberbjudande som matchar dina kompetenser. Registrera dig i dag, det är enkelt och gratis!
Cookies på Jobbsafari

Vi använder cookies för trafikmätning och för att optimera webbplatsens innehåll. Det kommer att lagras cookies från Jobbsafari och våra partners. Genom att fortsätta använda vår webbplats godkänner du våra cookies på din dator. Läs mer om våra cookies.