« Tillbaka

Support

På den här sidan hittar du svar på de vanligaste frågorna från Jobbsafaris användare och kunder.

Support för företag

Företag

Klicka på frågan så visas svaret

Hur får jag inloggningsuppgifter till företagssystemet på Jobbsafari?

Om företaget redan är kund på Jobbsafari kan du enkelt kontakta oss genom att exempelvis skriva till salj@jobbsafari.se. Vi återkommer till dig via e-post.

Jag har fått en ny e-postadress. Hur ändrar jag mina inloggningsuppgifter på Jobbsafari?

Du kan korrigera e-postadressen och andra basuppgifter genom att öppna "Din kundsida". Klicka på länken i menyn under "Företag". Klicka på länken under Användarprofil på "Din kundsida". Därefter väljer du "Ändra e-mail adress". Du kan även gå direkt till "Ändra e-mail adress"-sidan genom att trycka här.

Hur kontaktar jag Jobbsafari?

Kontakta oss gärna om du har frågor om Jobbsafaris produkter eller priser.

Vår adress är:

Jobbsafari
Holger Danskes Vej 91
2000 Fredriksberg, Köpenhamn DK
Tel: 0771 - 599 599
E-mail: salj@jobbsafari.se

Övriga frågor

Skriv till support@jobbsafari.se, om du inte hittade svaret på din fråga ovan.

Tillbaka till förstasidan för support