237 hittade annonser

Too Good To Go ApS, Copenhagen
We dream of a world with no food waste and our mission is to inspire and empower everyone to fight food waste. Now we need your help to spread the word!
We are looking for an experienced Partnership Manager and passionate Waste Warrior to be in charge of the partnerships. The responsibility will vary from being the lead on strong media partnerships and also leading the development of big co-branding campaigns with our Key Account team and current key partners – the role requires both strategic thinking and executive tasks.
Some of the tasks will be:
- Develop and drive partnerships with Key Accounts to activate Too Good To Go’s brand and Movement content in collaboration with partners
- Develop strong BtC and BtB communities and concepts through content activation
- Develop and drive media partnerships to activate Too Good To Go’s mission

Banedanmark, København
Vil du være med til at opbygge en organisation, der styrker effektive udbud i Banedanmark?
Vi søger 2 strategiske indkøbskonsulenter som begyndelse på opbygningen af et nyt team. Teamet bliver en del af Banedanmarks centrale indkøbsområde, og skal sætte retningen for, og bistå forretningen med, at gennemføre og udvikle analyser, markedsdialog og ikke mindst udbud. Herved kan vi sammen opfylde Banedanmarks strategi om mere og bedre jernbane for pengene.
Du skal kunne tilrettelægge, lede og du har værktøjerne til at styre et udbud som et projekt frem til kontraktunderskrift samt udarbejde et beslutningsgrundlag for en udbudsstrategi.


PersonaleBørsen søger for 3 i København
Kunne du tænke dig at være med til at sikre væksten på større erhvervskunder og gøre dansk erhvervsliv mere effektivt via mobile og fleksible kommunikationsløsninger? Har du et skarpt øje for detaljen og brænder du for prissætning og indgåelse af kundeaftaler? Så er det måske dig, vi søger til at håndtere virksomhedens større tilbud og udbud.
Som Bid Specialist er du sælgerens og salgschefens nærmeste support og sparringspartner hele vejen igennem tilbudsprocessen. I samarbejde med de produktansvarlige og Salg, definerer og driver du en overordnet tilbudstaktik på tværs af kundesegmenter i Danmark.
Dit ansvarsområde vil blandt andet være:
- Facilitere tilbuds- og udbudsprocessen og medvirke til at sikre virksomhedens vækst på større erhvervskunder
- Som kontraktansvarlig, at skabe et fast fundament for alle kundekontrakter og løbende opdatere dette
Kriminalforsorgen, København
Er du engageret og selvstændig med stor erfaring inden for it-styring? Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye it-porteføljemanager til Strategi og Styring, der er en del af Center for IT og Digitalisering i Kriminalforsorgen.
Du kommer med på en digital transformationsrejse, hvor vi skal opbygge en fagligt stærk it-organisation, der i tæt dialog med forretningen skal sikre en effektiv, moderne og specialiseret it-understøttelse af kriminalforsorgens virksomhed og vores mange daglige brugere.
Som it-porteføljemanager skal du bl.a. sikre et overblik over strategiske projekter og sikre, at centerledelsen har et solidt grundlag til at styre porteføljen og træffe de nødvendige beslutninger og prioriteringer. Du skal derfor i høj grad understøtte cheferne og skabe et transparent overblik over strategiske projekter mv.

BEREDSKAB 4K, Greve
– vær med til at etablere et nyt beredskab med kvalitet og højt til loftet
Vi er et nyetableret beredskab, der dækker Ishøj, Greve, Høje-Taastrup og Vallensbæk. Vi har lagt søjlerne ned, så du bliver en del af en flad organisation, hvor vi hjælper hinanden på tværs og sætter pris på samarbejde i et uformelt miljø med en positiv tilgang til hinanden og til de opgaver og udfordringer vi i dagligdagen støder på - med humor og stor ansvarlighed.
Som nyetablerede står vi overfor mange forskelligartede projekter og beslutninger, hvorfor vi har brug for en ny kollega.
Vi har brug for dig som:
- Kan arbejde med en data-orienteret tilgang og understøtte vores beslutninger med fakta
- Kan belyse vores mavefornemmelser med tal og statistik og bidrage til at lave et robust beredskab til gavn for borgere og virksomheder
- Har erfaring med projektledelse og med at producere materiale på baggrund af mangeartede input

Amgros I/S, København
Har du solid erfaring med projektledelse og drømmer du om et job, hvor ansvar går hånd i hånd med mulighederne for at udvikle dig? Så behøver du ikke lede længere.
Med mange spændende projekter i pipeline ønsker vi at styrke vores projektteam med en senior projektleder, der med sine stærke kompetencer, relevante erfaring og passion for projektledelse vil være med til at støtte op omkring den faglige og forretningsmæssige udvikling i Amgros og på de offentlige sygehusapoteker.
Som projektleder i IT og Projekt løser vi projekter indenfor både IT, lægemiddelfremstilling, logistik, klinisk farmaci og kompetenceudvikling i samarbejde med blandt andet sygehusapotekerne, høreklinikkerne samt øvrige vigtige interessenter.

Har du erfaring med projektledelse og drømmer du om et job, hvor ansvar går hånd i hånd med mulighederne for at udvikle dig? Så behøver du ikke lede længere. Amgros styrker sit projektteam, og til det har vi brug for dig, der både er passioneret omkring projektledelse, dygtig til at kommunikere og har relevant erfaring til at lede projekter.
Dine primære arbejdsopgaver bliver at:
- Planlægge, styre og lede tildelte projekter, herunder styre projekternes økonomi, styre leverandører og håndtere eventuelle projektafvigelser.
- Følge op på aktiviteter, internt såvel som eksternt.
- Udarbejde statusrapporter og holde projektstatusmøder med projektejeren og projektdeltagere
Vi har et stærkt sammenhold i et åbent og afslappet miljø, hvor der altid er plads til at grine sammen. Vi er overbeviste om, at de bedste resultater skabes af medarbejdere, der har det godt og er i balance.

ALDI Danmark, Albertslund
Vil du være med til at sikre ALDI Danmarks videre succes og hjælpe os med at videreudvikle vores organisation og drive HR-projekter inden for trivsel, ansvarlighed og strategi? Trives du i en travl og alsidig hverdag med mange spændende udfordringer og ansvar?
I stillingen som HR Projektleder er det dit ansvar at understøtte virksomheden på tværs af organisationen og i hele landet i HR-projekter. Dit arbejde vil være med til at præge dagligdagen for 2600 medarbejdere i hele Danmark. Du kommer til at sidde med en bred og alsidig portefølje af internationale og danske HR-projekter, som skal implementeres i den danske forretning. Du får derfor en væsentlig rolle i at koordinere de forskellige indsatser og projekter, således at vi hver dag skaber rammerne for de bedste resultater – for både kunder og medarbejdere.

CGI Danmark A/S, Nørresundby, Tranbjerg eller Ballerup
Vi søger en projektleder, der kan sidde for bordenden i større transitions- og nyudviklingsprojekter for store offentlige kunder.
Som projektleder får du det totale ansvar for at lede en af CGIs offentlige IT-leverancer, lige fra det indledende tilbudsarbejde via kontrakt- og leverancestyring til afsluttende afleveringsforretning til kunden. Der er tale om både klassiske nyudviklings- og implementeringsprojekter og transitionsprojekter, hvor CGI overtager support, vedligehold og drift samt videreudvikling af enkelte systemer eller systemporteføljer fra en tredjepart.
Som en naturlig del af projektledelsen vil du få ansvar for den løbende økonomistyring og opfølgning på projektet, herunder rapportering af fremdrift internt såvel som eksternt.


Egmont, Copenhagen
Are you passionate about making CSR and compliance an integrated part of the business? Are you motivated by driving responsibility and sustainability projects and by interacting closely with stakeholders across the organization?
As CSR & compliance consultant your key tasks will be to:
The CSR & compliance team consists of four dedicated persons and covers CSR, supplier code of conduct and auditing, product safety & quality, regulatory compliance and Business Ethics.
- Assist in developing and strengthening the corporate responsibility framework and ensuring its implementation across the divisions
- Develop and track sustainability processes and KPI’s across the business
- Perform materiality assessments and internal workshops

SVITZER, Nordhavn
You are responsible for the management of Svitzer’s project pipeline, project prioritisation, development of tools, proposals and business cases along with the internal approval process to sign-off on new investments.
You play a leading role in developing our growth strategy by supporting our regions on business case analytics, challenging the assumptions and organisation (at all levels), ensuring internal business case proposal based on the strongest possible financial model.
The role is essential for bringing our ambitoius strategy to life and is a great career oppoortuntiy in an international environment with a sound company culture and great colleagues.


Fitness World A/S, Rødovre
Motiveres du af muligheden for at sikre en stærk og fejlfri eksekvering af alle kommercielle tiltag udsendt fra HQ hos Danmarks førende fitnesskæde?
Som Retail Operations Coordinator står du i spidsen for at udvikle og drive vores kommunikation og koordinering af aktiviteter i Retail Operations samt indfri vores ambitiøse mål for området.
Dine ansvarsområder:
- Udarbejdelse af kommunikation til markedet via diverse platforme
- Udarbejdelse og opdatering af Retail Operations' arbejdsgange og procedurer
- Udarbejdelse, styring og opdatering af styringsværktøjer, kalender for alle markedsaktiviteter

Danmarks Tekniske Universitet, Kongens Lyngby
Brænder du for innovation og digitale sundhedsløsninger?
Er du kommercielt tænkende med erfaring med sundhedsinnovation i snitfladen mellem nye digitale teknologier og sundhedssektoren? Har du et stærkt netværk i sundhedssektoren?
Du vil få ansvar for udvikling og ledelse af innovationsinitiativer i CACHET. Blandt andet ved at matche SMV’er og forskere, planlægge og gennemføre faglige events, der faciliterer et tættere fagligt samarbejde mellem centerets ph.d.’er og forskere samt initiere nye forskningsprojekter, særligt inden for digital health.
Dette vil ske i tæt samarbejde med centrets ledelse, institut for Sundhedsteknologi, forskere fra både DTU og Københavns Universitet samt i samarbejde med Copenhagen Health Tech Cluster og CBS.


Du vil tage del i udviklingen af vores nye produkter, med daglige drift og eksperimentelt udviklingsarbejde. Du vil på sigt komme til at deltage i store udviklingsprojekter, hvor den nyeste maritime motorteknologi vil indgå. Som en naturlig del af jobbet vil du være med til en løbende udvikling af vores R&D faciliteter. Du vil i jobbet få en bred faglig indsigt i alle dele af vores produkter.
Som Research Engineer vil dine primære opgaver være:
- Drift og vedligehold af vores R&D forsøgsmotor, herunder dennes installationer, måle- og kontrolsystemer
- Deltage i store tværorganisatoriske udviklingsprojekter
- Deltage i R&D aktiviteter for nye delkomponenter, systemer og motortyper


Nilfisk A/S, Brøndby
Do you have the drive and motivation to lead procurement projects in a fast-paced environment to identify optimization opportunities within an international organization?
We offer the opportunity to join Nilfisk as our new Senior Category Manager, where you will manage the negotiating and designing of global contracts with indirect suppliers related to the areas of Marketing, HR and Travel.
You will be the driver of defining future supplier concepts in our global organization, work across cultures and influence future sourcing strategies in your categories. You will act as a trusted Procurement Advisor for stakeholders all over Nilfisk and liaise with a broad field of suppliers while understanding the trends, commercial drivers, and market dynamics.


FA09, Glostrup
VIL DU STÅ I SPIDSEN FOR VORES BYGGE- OG RENOVERINGSSAGER?
Vi leder efter vores nye byggechef, der vil og kan udstikke retning for en bæredygtig udvikling inden for byggeri- og renovering. Vi er en organisation i konstant udvikling og varetager på vegne af vores medlemsorganisationer bygge- og renoveringssager i størrelsesordenen 200 - 500 mio. kr. årligt. Vi har nybyggeri på vej i 5-7 kommuner i Storkøbenhavn samt en del større renoveringssager og helhedsplaner.
Som byggechef får du det overordnede ansvar for forretningsområdet, Byggeri - og renovering og indgår i den samlede ledelse bestående af adm. direktør og fem afdelingschefer. Du har det ledelsesmæssige ansvar for afdelingen, der er et stærkt lille team, bestående af en driftskonsulent og to byggesagskonsulenter. I din opgaveportefølje skal du sikre samarbejde med byggeprofessionelle i form af kommuner, rådgivere, entreprenører og de beboerdemokratiske fora.

Hovedstadens Beredskab, København
Vi søger en ny kollega til Informationssikkerhedsfunktionen, til at drive og sikre blandt andet den videre implementering af ISO27001. Organisatorisk vil du referere til it-chefen og drive Informationssikkerheden i tæt samarbejde med jurister, IT-afdelingen og den øvrige organisation.
Stillingen indeholder meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver. Du vil fx både skulle styre informationssikkerhedsprojekter, risikovurdere nye it-systemer, håndtere sikkerhedsbrud og skabe sikker digital adfærd hos operative og administrative medarbejdere. Det kræver brede kompetencer og derfor også en lyst til både personlig og faglig udvikling.
Som vores nye kollega i informationssikkerhedsfunktionen bliver du en del af et unikt miljø med masser af spændende projekter og engagerede kolleger med god humor, som brænder for at gøre en forskel.

Kereby ApS, Nordhavn
Hos Kereby ApS ønskes en stilling som projektleder til byggesager besat, fra januar 2020 eller snarest derefter. Stillingen er en fuldtidsstilling med 37 timers ugentlig arbejdstid.
- Er du ambitiøs og har du sans for detaljer?
- Har du forståelse og respekt for forretningen og mennesker?
- Tør du tage ansvar?
Som vores nye projektleder får du ansvar for at lede renovering, istandsættelse og ombygning af vores ejendomme, lige fra idéfasen til endelig aflevering af det færdige projekt med stor respekt for ejendommenes historie og vores fremtidige lejere.
Grundlaget for et godt samarbejde med fælles fokus på at finde løsninger, der går op i en højere enhed ligger i, at vi har projekterende rådgivere og driftspersonale in-house.

Har du 5-10 års erfaring med projektledelse, gerne indenfor boligbyggeri? Er du i stand til at vare- tage hele projektfasen fra projektering og igangsættelse til ledelse af byggeriet og aflevering til bygherren? Er du uddannet ingeniør eller konstruktør, gerne kombineret med en håndværksmæssig uddannelse? Har du gennemslagskraft og evnen til at motivere projektteamet?
En projektchef hos os evner at påtage sig en central koordinerende rolle. Man har ansvaret for styring af projektets tid, økonomi og kvalitet. Udarbejdelse af tidsplaner og prioritering af ressourcer. Indkøb af under- entreprenører og underleverandører, planlægning og afholdelse af bygherre- og projekteringsmøder.
Vi tilbyder et job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling i en stærk virksomhed med gode personaleforhold - pension, sundhedsforsikring, fleksible arbejdstider og andre personalegoder.


VP SECURITIES A/S, København
Brænder du for projektledelse og motiveres du af projekter med stor kompleksitet? Forstår du vigtigheden af at bygge solide løsninger der forankres i den blivende organisation? Så er det her måske lige jobbet for dig.
Som projektleder skal du være med til at drive projekter fra start til slut i VP Securities. Du styrer projekter, skaber overblik over leverancer og sikrer fremdrift og godt samarbejde mellem interne og eksterne kollegaer.
I dit første projekt kommer du til, i samarbejde med en ekstern projektleder, at drive et projekt der implementer rollebaseret adgang i VP Securities. Undervejs og efterfølgende vil der komme muligheder for at være med til at drive andre spændende projekter med betydelige IT-elementer.


Udadvendt og idérig projektmedarbejder, der kan skabe diabetestilbud i et udsat boligområde
Du vil arbejde med at skabe relationer til udsatte borgere med type 2 diabetes i et udsat boligområde. Du kan li’ udfordringen med at skabe skræddersyede rehabiliteringstilbud, så borgerne får værktøj til at mestre livet med diabetes. Du kan understøtte borgernes fællesskab, medborgerskab og frivillighed, så der etableres varige netværk lokalt, der understøtter livsstilsændringer.
Projektmedarbejderen ansættes i en 1-årig fuldtidsstilling fra 1. januar – 31. december 2020 i projektet ”Relationsbaseret diabetesrehabilitering i et udsat boligområde – Høje Gladsaxe”. Projektet er finansieret af SATS-puljemidler og er et samarbejde mellem Gladsaxe Kommunes Forebyggelsescenter og Helhedsplanen i Høje Gladsaxe. Som dine kollegaer får du base på Forebyggelsescentret, men størstedelen af hverdagen vil foregå i Høje Gladsaxe.

Lagkagehuset, Copenhagen
Lagkagehuset is on an exciting growth journey. To help us continue delivering sustainable growth we are on the lookout for a Project Manager to join our passionate team in Group Supply Chain.
The Project Manager will take lead on several ongoing and future projects – often with technical complexity and various internal and external stakeholders.

Job Purpose and Role
- Project management, execution and follow-up of initiatives critical to the business.
- Prepare management reporting and lead Steering committees with scenario audience.
- Dynamically taking lead in driving project management for the production and supply chain operations of Lagkagehuset in Denmark and abroad.


We invite you to bring your expertise into play as you manage our employer branding activities in Denmark.To succeed in this role you must have proven experience as a project manager within marketing and communication.
Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering culture? We work to create a sustainable future and our inspiring projects and innovative solutions aim to set the standard among our peers.
As our new Project Manager, Employer Branding you will be part of a communications team collaborating closely to position Ramboll’s brand in Denmark. The team consists of specialists within corporate communications, PR, social media, leadership communications, issues management, change communications and internal communications.


Lundbeck, Copenhagen
The Senior Value Evidence Lead reports to the Senior Director and Head of Value Evidence and is responsible for HEOR/RWE activities with the purpose of developing the evidence required to secure, optimise and defend market access for Lundbeck’s products globally. You will act as a Health Economics & Outcomes Research (HEOR) and Real-World Evidence (RWE) champion and will be accountable for the development of short-term and long-term value evidence generation strategies and associated budgets to support the value proposition of Lundbeck’s products.
As a Senior Value Evidence Lead, you will be responsible for:
- Leading the development of Value Evidence strategies for Lundbeck’s products, in close collaboration with clinical, medical, market access and marketing departments globally.
- Leading early scientific dialogue with HTA bodies in view of determining products’ clinical development plans obtaining optimal reimbursement conditions at launch.

7-Eleven Danmark, Søborg
7-Eleven i Danmark har i år vundet prisen for verdens bedste convenience-koncept. En pris vi er meget stolte af. På vej mod næste step skal vi have dig med ombord.
Vi søger nu en ny kollega til marketingafdelingen, som består af Annette, der har ansvaret for den ene halvdel af vores kampagner og vores generelle design, Thomas, der har ansvaret for vores digitale tilstedeværelse og Anders, der er marketingchef.
Du får ansvaret for halvdelen af vores kampagner og er primus motor på den række af events, vi deltager i på bl.a. festivaler og store arrangementer i byerne. Foruden disse primære ansvarsområder vil du få ansvaret for lokale kommunikationsbehov i butikkerne, budgetopfølgning, tage del i vores arbejde med ekstern kommunikation og meget mere.