Jobbsafari är en del avschibsted logo

Uppdragschef med chefs- och personalansvar inom personlig assistans

Uppdragschef med chefs- och personalansvar inom personlig assistans

Meet a Groups kund · Stockholm · Ansök senast 1 maj (2 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi vill bli fler hos oss på BonZi personligt stöd och söker dig som också vill göra varje enskilt liv rikare, varje dag. Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, kvalitet, utveckling och vars hjärta klappar extra hårt för omsorg!

I den här rollen som uppdragschef hos oss har du ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans och du är också ansvarig för vår boendestödsverksamhet. Du säkerställer, genom vårt dagliga arbete med både upplevd och formell kvalitet, att dina uppdrag upprätthåller god kvalitet och standard. Dina kontaktytor är både internt med centrala stödfunktioner samt externt med exempelvis Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl. Du är också chef och ledare för våra personliga assistenter och boendestödjare där du är en motiverande, trygg och tydlig ledare med våra medarbetare i fokus.

I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till:

  • Kvalitetsarbete och dokumentation

  • Ekonomi och budget

  • Personalansvar och medarbetarprocesser för dina kunders assistenter och boendestödjare

  • Arbetsmiljöfrågor

Vi söker dig som:

  • Trivs i en ansvarsfull ledarroll

  • Föredrar sociala sammanhang och att skapa relationer

  • Är serviceminded och en pedagogisk kommunikatör

  • Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga

  • Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad

  • Har grundläggande förståelse kring ekonomi och budget

Kvalifikationer:

Krav

  • Adekvat utbildning från högskola eller yrkeshögskola motsvarade minst två års heltidsstudier (Högskoleutbildning minst 120 hp eller YH minst 400 yhp)

  • Motsvarande två års erfarenhet av arbete på heltid under de senaste sju åren inom omsorgen om äldre eller vuxna med funktionsnedsättning

  • Motsvarande två års erfarenhet av arbetsledning på heltid

  • Van att jobba arbeta administrativt i olika system

  • Har B-körkort

Meriterande

  • Erfarenhet av arbetsledning inom personalintensiv verksamhet

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss.

Mer om tjänsten:

Tjänsten utgår från vårt kontor i Skarpnäck, Stockholm.

Tjänsten är heltid och tillsvidare, vi tillämpar provanställning. Arbetstiden är måndag till fredag, där det även kan tillkomma arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter. Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma.

Tillträde: Augusti 2024, enligt överenskommelse.


Vid frågor och mer om rekryteringen

Sista ansökningsdag den 30 april 2024. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Anett Nyhuus; anett.nyhuus@bonzi.se eller vår rekryterare Regina Lindstedt per mail: regina.lindstedt@teamolivia.se

Personlighetstester under rekryteringen Under rekryteringen kan vi genomföra personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Om du går vidare till detta steg får du länkar skickade till dig, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester.

Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.

Om oss

Bonzi personligt stöd är ett företag som administrerar personlig assistans, boendestöd ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck. Vår värdegrund bygger på en humanistisk bas som speglar vår tro på människors förmåga att utvecklas i grupp och som individ. Friskvård ligger oss varmt om hjärtat, vilket vi på olika sätt sprider till såväl våra kunder som vår personal.

Hos oss finns idag bred kompetens i form av sjukgymnast, socionom, social omsorg samt medarbetare med tidigare ledarroller och duktiga administratörer.

En del av Team Olivia

Vi ingår i koncernen Team Olivia som har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med etablerade bolag under lokala varumärken. Vi har verksamheter i Sverige, Norge och Danmark. Inom Team Olivia är vi meningsfullt olika men vår kod och våra värdeord binder oss samman. Vi vill leva upp till, och leva efter att vara: Kvalitativa, Lyhörda, Stolta och Aktuella.

Läs mer om Team Olivia här: www.teamolivia.se

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Meet a Groups kund

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Meet a Group international AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons