Jobbsafari är en del avschibsted logo

System Integration Specialist till Intrum

System Integration Specialist till Intrum

Bravura · Stockholm · Ansök senast 20 maj (17 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att kundföretaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och kundföretaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget: Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöden och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får de stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 9 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa. Arbetsuppgifter: Som System Integration Specialist inom inkasso och fakturaservicetjänster, arbetar du med teknisk integration mellan kundens system och Intrums system. Varje implementering genomförs av en projektgrupp där du blir en nyckelspelare. Din roll blir att upprätta kommunikation för filöverföring i samverkan med kunden, ta fram struktur inför inläsning av kundfiler och genomföra integrationstester. Du kommer också att arbeta med teknisk support samt förvaltning av befintliga integrationer/kunder. Rollen innebär att du samverkar med kunder, samarbetspartners inom IT och andra interna funktioner. Du erbjuds ett dynamiskt och skapande arbete där du får möjlighet att utveckla dina kunskaper, samtidigt som du bidrar till att optimera kopplingen mellan affärsverksamhet och teknik. I rollen har du många kontaktytor och stor påverkan på hur Intrums kunder upplever Intrums tjänster och bidrar till bolagets framgång. Som System Integration Specialist ingår du i avdelningen Client Onboarding som är en del av enheten Client Delivery. Tillsammans med IT, försäljning och kundsupport jobbar vår enhet nära Intrums alla kunder. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Erfarenhet av kundnära samarbete • Ett stort tekniskt intresse och förståelse • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift • God vana och kunskap i Office-paketet • Meriterande med erfarenhet av integrationer/SQL/Jira samt filöverföring För att trivas i rollen tror vi du är en ansvarsfull person som arbetar noggrant, strukturerat och effektivt. Du är flexibel och lösningsfokuserad, har lätt för att anpassa dig till rådande situation och prioritera, och optimera, när situationen kräver. Du tycker om att ha kundkontakt och motiveras av att skapa nöjda kunder och bidra til lönsamma affärer. Att alltid ge god service och bygga goda relationer kommer naturligt för dig. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Bravura Sverige AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons