Jobbsafari är en del avschibsted logo

Supportspecialist

Rekyl · Uppsala · Ansök senast 9 sep. (135 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Våra kunder och vår personal är det viktigaste i vår vardag på REKYL! Du märker det direkt när du kliver in på kontoret, atmosfären går inte att undvika. REKYL har ett mysigt & livligt kontor med en familjär stämning där mycket humor, skratt och omtänksamhet blandas med intensivt arbete & brinnande engagemang för våra kunder och att underlätta för dem. Vi älskar att driva utvecklingen framåt, gällande allt från nya produkter till kunder, nya tekniker för utveckling och nya sätt att arbeta internt - allt vi kan hitta för att ständigt förbättra för oss själva och för våra kunder. Du kommer få ett härligt gäng kollegor, varierade arbetsuppgifter, ständig utveckling och kunskapsdelning för att du ska kunna utveckla dig själv & andra. Roll: Tjänsten innebär att du är våra kunders första kontakt när de önskar systemsupport i Rekyl. Dina huvudsakliga uppgifter är att hjälpa och vägleda kunderna via telefon och e-post. Frågorna kan röra allt från systemtekniska installationsfrågor till frågor om rapporter för ekonomiuppföljning, hur man lägger upp en ny användare och en hel del där emellan. Även andra administrativa arbetsuppgifter som registrering av leverantörsfakturor & skapande av dokumentguider förekommer. Arbetet ställer höga krav på effektivitet och noggrannhet, du som söker är van att arbeta i ett högt tempo och är självgående, du gillar också att jobba i en miljö som ständigt förändras och där ingen dag är den andra lik. Målsättningen i alla lägen är att ge våra kunder bästa tänkbara serviceupplevelse. Din profil: Det vi söker är någon som är noggrann och strukturerad och som tycker om att lära sig nya saker och uppskattar utmaningar. Du behöver också vara självständig och lösningsorienterad i ditt arbete och vi söker en lagspelare som verkligen vill medverka till att föra teamet framåt. Vi tror att du har andra viktiga egenskaper i form av att du är social och utåtriktad med ett kvalitetstänk. Den personliga drivkraften bör främst vara att, tillsammans med övriga i gruppen, ge högkvalitativ service och support till våra kunder. Krav - Flytande svenska i både tal och skrift - God engelska i både tal och skrift - God datavana och vana att jobba i flera olika system. Meriterande - Tidigare erfarenhet inom kundsupport - Tidigare erfarenhet av arbete i Rekyl - Kunskap om företagsekonomi - Erfarenhet av ekonomisystem Om du delar vår entusiasm och vision men är orolig för att din erfarenhet inte överensstämmer med alla angivna kvalifikationer, testa ansök ändå! Du kan vara den perfekta kandidaten för denna roll eller någon annan i vår ständigt växande organisation. At REKYL our days are about facilitating and simplifying everyday life for a lot of different types of craftsman customers who perform jobs in many different industries. Our offer is a truly innovative system for more efficient business administration. We offer a complete solution that keeps projects and orders from the first customer contact to project management, work order management, invoicing – and much more. Of course, it is our customers who are the most important in our everyday lives. But our staff is also a crazy important part of REKYL. And you notice that, when you step into REKYL, the atmosphere can't be avoided. There is laughter and discussions in a blissful mix! Here, employees thrive thanks to great transparency, proper influence and genuine consideration from management.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Rekyl

Placering

Uppsala

Kontaktperson

Schotte Systems AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons