Jobbsafari är en del avschibsted logo

Servicekoordinator

Frontdesk Nordic AB · Göteborg · Ansök senast 29 maj (12 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Ansök via mejl

Vid ansökan:Ange referens Kundservice i din ansökan

Information om ansökan:E-post

OM FRONTDESK

Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växel och CRM. Med ett brett produkt- och tjänsteutbud är vår ambition att hjälpa våra kunder till rätt lösning för att effektivisera och skapa en enklare vardag för företagen.

Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg. Vår vision är att underlätta vardagen för företag och för att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden.

Frontdesk omsätter ca 80 mkr och har ca 50 anställda. Vi har för närvarade kontor i Göteborg och Stockholm.


ARBETSBESKRIVNING

Du kommer att arbeta på Frontdesks huvudkontor i Göteborg Gårda. Vi söker primärt en person som kommer att arbeta med administration och kundservice. Vi ser således gärna att du har erfarenhet av Telekom sedan tidigare, men det är inget krav för anställning.


Konkreta arbetsuppgifter:

• Hantering av inkommande kundärenden via mail och telefon


• Löpande registrering av affärer


• Dialog med ledning samt hantering av säljarnas kundärenden


• Löpande arbete i vårt CRM-system


Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Moa Martinsson.


VEM SÖKER VI?

Vi ser gärna att du är en positiv person som tillför energi till gruppen. Du har en förmåga att hantera en periodvis hög arbetsbelastning och håller samtidigt en hög kvalité i ditt arbete. Vidare har du en känsla för service och är relationsbyggande. Du har en mycket god samarbetsförmåga, samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt.


Du bör vara:

• Ordningsam


• Ambitiös


• Drivande


Du bör ha:

• Förmågan att arbeta operativt, men även kunna planera ditt arbete strategiskt


• Känsla för service och professionellt bemötande


Du bör kunna:

• Uttrycka dig väl i tal och skrift på både Svenska och Engelska. Om du även kan Norska ser vi det som en merit.


• Microsoft Office


DETTA ERBJUDER VI DIG

Frontdesk erbjuder en flexibel och kreativ miljö som kännetecknas av korta beslutsvägar. Kulturen på bolaget är prestigelös med god entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och utvecklar nya affärsmöjligheter samt strävar efter ständiga förbättringar. Du ges möjlighet att arbeta i en professionell miljö i fräscha lokaler i Citygate och erbjuds goda möjligheter till personlig såväl som yrkesmässig utveckling.

Vill du veta mer om vad det innebär att vara en del av team Frontdesk? Gå in på frontdesk.se

Vi ser fram emot din ansökan!


ANSÖKAN

Vi tar emot ansökan via epost

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Frontdesk Nordic AB

Placering

Göteborg

Kontaktperson

Frontdesk Nordic AB

Ansök via mejl

Vid ansökan:Ange referens Kundservice i din ansökan

Information om ansökan:E-post

Dela jobbannonsen

Anmäl annons