Jobbsafari är en del avschibsted logo

Kundsupport

Aditro Logistics Staffing AB · Köping · Ansök senast 12 maj (13 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Vid ansökan:Ange referens 3744 i din ansökan

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Är du intresserad av att vara en del av vårt Kundsupport-team i Köping? Vi söker nu en engagerad, noggrann och lösningsfokuserad medarbetare till vår Kundsupport i Köping. Hos oss kommer du att vara en del av ett dedikerat team vars främsta mål är att säkerställa att våra kunder alltid har en positiv och smidig upplevelse i sina kontakter med oss. Kom och bli en del av vårt team, där vi tillsammans strävar efter att leverera bästa möjliga service till våra kunder. Ansvarsområden Arbetsuppgifterna inkluderar att lösa kundfrågor effektivt med hjälp av utarbetade riktlinjer, att erbjuda support till återförsäljarnätet och säljkåren, att registrera och underhålla kunddata i affärssystemet, att hantera reklamationer och genomföra uppföljning, att ta hand om kundsaldo, hyresobjekt, lager, fakturor, avgifter och liknande, att hantera dokumenthantering och arkivering samt att ta hand om inkommande ärenden och andra förekommande uppgifter inom Kundsupport. Omfattning: Heltid under ca 1 år Placering: Köping Arbetstider: 7.30-16.00 Din profil Din profil Kompetenskrav för specifika arbetsuppgifter: För att lyckas i rollen ser vi att du har: • Gymnasial utbildning inom området • Lösning- och ansvarsorienterad med god ordningssinne för dokumentation. . • Hög generell systemförståelse, speciellt för affärssystem och CRM • Språk: Flytande svenska och god kunskap i engelska Du måste fungera i en teammiljö med högt tempo, men samtidigt vara beredd på ett eget ansvar. Du behöver vara kommunikativ, kontakter med både kunder och återförsäljare sker dagligen. Som person är du lösningsfokuserad, noggrann, ansvarstagande, har ett gott ordningssinne och fallenhet för att hantera dokumentationsflöden. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, arbetar enligt uppsatta rutiner och kan sätta dig snabbt in i nya arbetsuppgifter. Meriterande • Gärna vana av att hantera reklamationer, inventeringar och lager • Meriterande om du har arbetat i SAP • tidigare arbete inom liknande områden skulle vara fördelaktigt för att lyckas i rollen. Ansökan Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi undanber oss ansökningar via mejl och tar istället emot dem direkt via annonsen. Vid frågor gällande tjänsten går det bra att mejla amanda.shamoun@aditrologistics.com

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Aditro Logistics Staffing AB

Placering

Köping

Kontaktperson

Aditro Logistics Staffing AB

Vid ansökan:Ange referens 3744 i din ansökan

Dela jobbannonsen

Anmäl annons