Kundstöd Företagsmarknad
Swedbank Sweden · Kalmar · Ansök senast 2 maj (3 dagar kvar)
Heltid · Tillsvidareanställning
- Tillsammans med ett team av kundansvariga och specialister erbjuda affärsmannamässig kvalificerad service utifrån kundens specifika behov
- Tillsammans med andra ingå i kundteam som aktivt arbetar för att utveckla relationer och affärer med våra företagskunder
- Skapa nätverk med specialister och samarbetspartners för att på bästa sätt stödja kundens hela affär
- Löpande samarbeta/bistå kollegorna på företagssidan på bästa möjliga sätt. Vi är ett lag som alltid hjälper varandra och utifrån kundens behov och affärens komplexitet sätter vi ihop bästa möjliga kundteam
- Utveckla din kompetens inom företagsaffären. Kredithantering och Cash Management är en stor del av arbetet
- Bidra till kundnöjdhet i den dagliga verksamheten, utveckla relationer både internt och med kunder
- Ha relevant utbildning inom ekonomi och finans. Fördel om du har erfarenhet av arbete med företagskunder
- Vara utåtriktad, ordningsam, flexibel och ansvarstagande. Du tycker om att skapa och utveckla relationer både internt och externt. Att arbeta i team är en naturlig del för dig
- Du har en stark affärsmässig drivkraft och tycker om att arbeta strukturerat och målinriktat med kunden i centrum. Du har en hög tillgänglighet och värdesätter snabb återkoppling till kunden
- Rollen innebär ett stort ansvar för ordning & reda samt kvalitén i den löpande affären. Arbetsuppgifterna är mycket varierande
- Du är ständigt uppdaterad kring bankens produkter och tjänster som du proaktivt erbjuder våra kunder, framför allt kundens Cash Management affär
- AML/KYC-arbete är en viktig och naturlig del av vardagen
- Integritet med respekt och förståelse för interna och externa regelverk
- Meriterande om du har Swedsec rådgivarlicens och bolånelicens
- En öppen, enkel och omtänksam kultur
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär
- Flexibla arbetsmöjligheter
- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner
arbeta tillsammans med professionella kollegor för att leverera kundnytta, lönsamhet och bidra till Swedbanks position i samhället. Vi drivs av affärer samt nöjda kunder och en viktig framgångsfaktor är att vi trivs och har roligt på jobbet."Patric Frid, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-05-02.Arbetsplats:Kalmar
Kontaktpersoner
Rekryterande chef:Patric Frid, +46 11 199 225
SACO:Camilla Ivarsson, camilla.ivarsson@swedbank.se
Finansförbundet:Åke Skoglund ake.skoglund@swedbank.com
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Swedbank Sweden
Placering
Kalmar
Kontaktperson
Swedbank AB