Jobbsafari är en del avschibsted logo

Kundservice

Karlskrona · Karlskrona · Ansök senast 30 apr. (1 dag kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Vid ansökan:Ange referens 2024/13 i din ansökan

Hållbar textilservice för kunder med höga krav på service, kvalitet och hygien. Med Textilia blir våra kunders vardag enklare. Vi ser till att de alltid har rena och hela textilier av hög kvalitet – på rätt ställe, i rätt mängd, i rätt tid. Men vi nöjer oss inte där. Genom engagemang, transparens och innovation strävar vi alltid efter att hitta den allra bästa lösningen för varje enskild kund. Framför allt strävar vi efter att tillsammans med våra kunder hitta de mest hållbara lösningarna. Vi kan inte längre kompromissa med klimatet – att skapa en renare morgondag är vår mission och vårt allra viktigaste uppdrag. Idag är vi 950 medarbetare runt om i Sverige. Textilia är dessutom en del av den danska koncernen, så totalt sysselsätter vi närmare 2200 personer. Tack vare vår gemensamma värdegrund utvecklas vi tillsammans och strävar alla mot samma mål. Vi vill att våra medarbetare ska känna sig stolta över att arbeta på Textilia. Därför är engagemang, nytänkande, och affärsfokus ord som är otroligt viktiga för oss, både som leverantör och som arbetsgivare. Bli en del av vårt engagerade kundserviceteam hos Textilia! Är du passionerad för att leverera exceptionell kundservice? Drivs du av att lösa problem och skapa värde för andra? Då kan du vara den Kundservice-medarbetare vi söker till vårt nybildade team! Om tjänsten Som Kundservice-medarbetare hos Textilia Karlskrona är ditt primära syfte att ge våra kunder en kompetent och professionell serviceupplevelse. Du blir en viktig länk mellan företaget och våra kunder, med ansvar för att samordna kommunikation, administration, utbildning och ärendehantering. Ditt arbete kommer att spela en central roll i att stärka våra kundrelationer. Rollen innebär även att vara del i att bygga vårt nya lokala team. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hantera inkommande samtal, chatt och mejl från kunder Utbilda kunder i användning av våra produkter och tjänster Ta ägandeskap för ärendehantering, både på lång och kort sikt Sköta dokumentation och administration i CRM och andra affärssystem Utföra tilldelade administrativa uppgifter, såsom statistik och inventering Arbeta med merförsäljning till befintliga kunder Koordinera orderhantering och leveransinformation Utföra diverse administrativa uppgifter och registervård Vi söker dig som: Har utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, skriftligt och muntligt. Förmåga att förstå danska är en fördel. Kan hantera flera uppgifter parallellt och har god förmåga till prioritering och problemlösning. Är ansvarstagande, analytisk och har en stark systemförståelse Goda kunskaper i Office 365 och erfarenhet av ERP-system Delar våra kärnvärderingar: Engagemang, Nytänkande och Affärsfokus. Är engagerad i att upprätthålla höga standarder av kvalitet, renlighet och ordning. Vad vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och ett starkt teamarbete. Möjlighet att växa professionellt och personligt inom företaget. En företagskultur som uppmuntrar innovation, utveckling och erkänner individuella prestationer. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och göra en verklig skillnad för våra kunder? Skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! VI STÅR FÖR ETT ÖPPET OCH MÅNGKULTURELLT SAMHÄLLE På Textilia är vi stolta över många saker. Men vi är extra stolta över att vara en mångkulturell arbetsplats. Vi ser dagligen hur mångfald bidrar till en positiv utveckling - för individen, för Textilia som företag och för ett hållbart och öppet samhälle med plats för alla. Välkommen in i värmen.  

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Karlskrona

Placering

Karlskrona

Kontaktperson

Textilia Tvätt & Textilservice AB

Vid ansökan:Ange referens 2024/13 i din ansökan

Dela jobbannonsen

Anmäl annons