Jobbsafari är en del avschibsted logo

Kundrådgivare / Kundservicemedarbetare till Bankgirot

Kundrådgivare / Kundservicemedarbetare till Bankgirot

Bravura · Stockholm · Ansök senast 18 maj (16 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Bankgirot. Det finns viss möjlighet till förlängning av uppdraget. Om företaget: Bankgirot är ett svenskt clearinghus med över 60 års erfarenhet av att leverera marknadsledande finansiell infrastruktur. Varje dag strömmar närmare 8 miljoner transaktioner eller 76 miljarder kronor genom Bankgirots betalningssystem. Våra 160 medarbetare säkerställer system som möjliggör Autogiro, E-faktura och Swish. Vi garanterar den svenska betalmarknaden med tillstånd från Finansinspektionen. Utöver att vara en central del i det svenska ekonomiska systemet så lägger Bankgirot stor vikt vid att skapa en engagerad och hälsofrämjande arbetsplats, där du som medarbetare får ta del av en rad olika hälsofrämjande aktiviteter, som exempelvis föreläsningar och fri tillgång till gym. Arbetsuppgifter: Som kundservicemedarbetare tar du emot och administrerar inkommande ärenden främst via telefon och mail. Du hjälper kunder, banker och deras företagskunder genom att svara på frågor och hitta rätt lösningar. Supportärendena kan variera och är ofta kopplade till betalningar, exempelvis in- och utbetalningar samt rådgivning gällande Bankgirots produkter och tjänster vid implementering och användande. Du kommer att tillhöra ett team på cirka 18 kollegor, på sikt finns det möjlighet att ha en central roll i utvecklingen av Bankgirots kundservice. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Arbetslivserfarenhet från service eller kundtjänst, gärna inom bank - och finans eller telekom • Avslutad gymnasieutbildning • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • God systemvana För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. Då du kommer att ansvara för att hantera och lösa ärenden på egen hand så ser vi att du är en lösningsorienterad och ansvarstagande person. Övrig information: Start: Omgående Plats: Liljeholmen, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Bravura Sverige AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons