Kontorskoordinator inom HR till konsultuppdrag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB · Lund · Ansök senast 19 maj (17 dagar kvar)
Deltid · Tillsvidareanställning
För kunds räkning söker vi just nu en kontorskoordinator inom HR på 50%, för ett spännande uppdrag med start i maj, och löpande cirka 8 månader framåt.
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Planering/bokning/anmälan av möten
• Behjälplig vid interna events och konferenser
• Assistera kollega med uppgifter vid behov
• Arbetsuppgifter inom HR-administration
• Instruera kollegorna i användning av bilpoolsbilar.
Vem är du?
Personen vi söker till detta uppdrag har:
• Relevant eftergymnasial utbildning.
• Minst tre års arbetslivserfarenhet med motsvarande arbetsuppgifter
• Lätt att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska)
• Goda kunskaper i Office-paketet och Teams
• Körkort för bil
Som person tar du initiativ och ansvar, samtidigt som du är drivande och självgående i de olika uppdragen som ligger i befattningen. Du kommer ofta med idéer och nya metoder. Har ett öga för detaljer och ser helheten i känslan på kontoret. Du har lätt för att prioritera om, hålla många bollar i luften samtidigt, och justera efter andras behov och hur dagen blir.
Mer om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på 50% via Jurek Recruitment & Consulting, med start senast den 15 maj 2024 och fram till 31 januari 2025.
Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email merima.kastrat@jurek.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Placering
Lund
Kontaktperson
Jurek Recruitment & Consulting AB