Jobbsafari är en del avschibsted logo

HR Administratör - Konsultuppdrag

Avanti Rekrytering & Interim AB · Stockholm · Ansök senast 30 apr. (1 dag kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar. 

Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag. 

HR Administratör – Konsultuppdrag

Vi söker en HR-konsult att stötta två av våra uppdragsgivare under ca 9 månader. Du kommer att arbeta ungefär 60/40 hos respektive bolag, ett toppenupplägg m.a.o. för dig som trivs med ett varierat och omväxlande arbete.

Som HR Administratör kommer du att arbeta brett med HR och finnas som ett stöd och bollplank till organisationens ledare och medarbetare. Du kommer även att arbeta med vissa löne- och ekonomirelaterade uppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden;

  • HR Administration
  • Rekryteringsstöd
  • Enklare arbetsrättsfrågor
  • Leda och delta i projekt
  • Ekonomiadministration
  • Granska löner och svara på lönerelaterade frågor
  • Administrera pension & försäkringar
  • Administrera medarbetarundersökningar
Vem söker vi?

För att lyckas i rollen ser vi att du har en can-do attityd och är serviceorienterad. Du är en självgående person med hög integritet och ett strukturerat och tydligt arbetssätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga, lätt för att samarbeta med andra och är en duktig administratör.

Då detta är ett konsultuppdrag krävs att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetssätt och miljöer. Du har lätt för att knyta kontakter, är van att prioritera och har ett bra driv.

Erfarenhet

Vi ser gärna att du har en utbildning inom HR/Personal/Organisation/Ekonomi eller liknande och minst 2 års erfarenhet av brett HR arbete. Du har också mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift och är bekväm med att kommunicera på engelska.

God systemvana och van att arbeta i MS Excel.

Om tjänsten

Omfattning: Heltid, ca 9 månader. Du kommer under uppdraget att vara anställd av Avanti.

Tillsättning: April/Maj

Placering: Stockholm city samt Solna

Vi ser fram emot att höra av dig snarast då vi kommer att intervjua och presentera konsulter löpande för denna tjänst. Tveka inte att kontakta Niklas Almquist, 073 364 06 40 alternativt niklas@avantirekrytering.se om du är intresserad eller har frågor om uppdraget.

 

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Avanti Rekrytering & Interim AB

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Avanti Rekrytering & Interim AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons