Jobbsafari är en del avschibsted logo

EKONOMIANSVARIG TILL TECHBOLAG I CITY

EKONOMIANSVARIG TILL TECHBOLAG I CITY

Resultat i Sverige AB · Stockholm · Ansök senast 1 maj (2 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Vid ansökan:Ange referens 8480 i din ansökan

Vill du arbeta som Ekonomiansvarig i ett dynamiskt bolag som präglas av entreprenörsanda? Är du redo för en ny spännande roll där du är med och sätter processer och rutiner för hela ekonomiflödet? Vi söker nu en engagerad Ekonomiansvarig till Cubeia – ett techbolag i framkant! Om företaget ”På Cubeia tillverkar vi spel & system för iGaming-industrin. Detta har varit vårt kärnfokus sedan vi startade 2007. Produktutveckling och teknologi ligger i vårt DNA och att se våra produkter användas av spelare över hela världen är vad vi lever för! Vi växer med våra kunder och är nyinflyttade vid Slussen i centrala Stockholm.” Här välkomnas du till en avslappnad och inkluderande företagskultur där kreativiteten får flöda och där varje medarbetare har en viktig del i verksamhetens fortsatta framgångar. Dina arbetsuppgifter Cubeia växer och söker nu sin nästa Ekonomiansvariga. I dagsläget sköts ekonomin av en person som kommer utöka sitt ansvarsområde i bolaget. Som Ekonomiansvarig på Cubeia kommer du få ett självständigt och övergripande ansvar för hela ekonomiflödet. Du kommer att vara högst delaktig i att sätta rutiner och processer för en långsiktig och välfungerande ekonomisk enhet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: • Fakturahantering • Löpande redovisning • Avstämningar • Lönehantering • Månads- och årsbokslut • Årsredovisning • Kontakt med revisorer • Delaktig i prognos- och budgetarbete Arbetsuppgifterna som presenteras ovan utgör grunden för tjänsten, men andra delar kan tillkomma och möjligheterna för dig att påverka rollen är mycket goda. Din profil I rollen som Ekonomiansvarig på Cubeia söker vi dig som har mångårig praktisk erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter. För att vara rätt person har du även förmågan att sätta dig in i verksamheten och dess komplexa flöden och utifrån det sätta de rutiner och processer som behövs för att få en välfungerande och effektiv ekonomifunktion. Har du tidigare arbetat med komplexa flöden i ett transaktionsintensivt internationellt bolag är detta starkt meriterande. Har du även ett särskilt intresse för IT och system är detta ett stort plus. Viktiga personliga egenskaper för rollen är att du är kommunikativ, nyfiken, positiv och framåt. Du trivs med att arbeta självständigt, har ett helhetsperspektiv och förmågan att driva fram nya lösningar och effektiviseringar. För att passa in i bolaget ser vi gärna att du är prestigelös och ödmjuk. Framgångsfaktorer • Tidigare erfarenhet av transaktionsintensivt bolag • Har ett helhetsperspektiv över det ekonomiska flödet • Helt självständig i ovan beskrivna arbetsuppgifter • Social och kommunikativ • Flytande i tal och skrift i både svenska och engelska Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid, 100% PLACERING: Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Gabriella Urban SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-04-30 Detta är en hyrrekrytering där du under provanställningen är anställd av oss på Resultat AB, för att sedan gå över till en fastanställning hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella Urban, 073 – 311 68 62.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Resultat i Sverige AB

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Resultat i Sverige AB

Vid ansökan:Ange referens 8480 i din ansökan

Dela jobbannonsen

Anmäl annons