Jobbsafari är en del avschibsted logo

Co-worker Multi-channel team

Ikano Bank AB Sweden · Malmö · Ansök senast 1 maj (2 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Som medarbetare i multi-channel teamet kommer du att vara våra kunders första kontaktpunkt i våra digitala kanaler. Du ser alltid till att vi levererar en förstklassig kundupplevelse som uppfyller och överträffar våra mål inom försäljning, kundnöjdhet och tillgänglighet. Tillsammans med dina kollegor kommer du att säkerställa att vi har en prestations- och feedbackkultur som är i linje med våra värderingar. Förväntningar: • Du förväntas leverera enastående service till våra kunder och genomföra kundmöten i alla kanaler (Chatt, mail och telefon.) • Expert inom digital kommunikation. • Du har ett proaktivt arbetssätt gällande utvecklingen av våra kundmöten i digitala kanaler. • Expert på försäljning via digitala kanaler. • Arbeta aktivt med att identifiera förbättringsområden eller möjligheter för automatisering av processer. • Driva egna projekt mot givna mål. • Led dig själv med Ikano-värderingarna i åtanke. • Bidra till att bygga ett starkt team med sammanhållning, med Ikanos värderingarna som riktlinje. Är du rätt person för rollen? Som person brinner du för att våra digitala kanaler når sin fulla potential. Måluppfyllnad är något som ligger dig varmt om hjärtat och du älskar att leverera. Du brinner för att förändra vårt arbetssätt och gillar att tänka annorlunda. Du strävar efter självledarskap och har en klar inställning om att allting är möjligt Kunskaper: • Bred kunskap om våra produkter och system, samt viljan att lära dig mer. • Kunskap om hur våra kundmöten skall hanteras och hur det påverkar våra mål. • Förstår vikten av att integrera våra värderingar i våra kundmöten. • Gedigen erfarenhet av kundservice eller relaterat inom en kundcentermiljö eller inom finans och försäljning. • Tidigare erfarenhet av digitala kundmöten. • Förståelse för hur ditt arbete bidrar till bankens övergripande mål. Nyckelkompetenser: • Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. • Trivs i en roll fokuserad på resultat och digital transformation/kommunikation. • Goda skriftliga färdigheter. • Förmåga att anpassa kundmötet efter kunden. • Kapabel till självledarskap och tar ansvar för din egen utveckling. • Förmåga att upptäcka områden för förbättring och agera därefter. • Kan hantera en agil och snabbt föränderlig arbetsmiljö. Låter det intressant? Då är du varmt välkommen med din ansökan snarast.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Ikano Bank AB Sweden

Placering

Malmö

Kontaktperson

Ikano Bank AB (publ)

Dela jobbannonsen

Anmäl annons