Dispatcher - 004J2N

Schneider Electric

Publicerad
2018-06-16
Annons-ID
22652793
Ort
Stockholm
Antal platser
1
Yrke
Backofficepersonal
Sista ansökningsdag
2018-07-16
Vill du få chansen att vara med och bygga upp en helt ny funktion I ett väletablerat företag? Trivs du som spindeln-i-nätet, vill ha en varierande roll där du även får nyttja din tekniska sida? Skicka in din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att hantera order inflödet mot organisationen. Främst är det tre typer av ordrar som ska koordineras: serviceordrar, avtalsordrar samt projektordrar. Din uppgift är att fördela dessa till rätt del i organisationen. Dina huvudsakliga arbetsredskap kommer vara telefon och mail.

Som person är du driven och tar gärna egna initiativ till förbättringar. Vidare ser vi att du är tycker att det är roligt med att ge bra service och tycker om att ha många olika kontakter. Vi ser även att du är stresstålig och prioriterar träffsäkert mellan arbetsuppgifter.

Vårt erbjudande till dig är ett självständigt, roligt och omväxlande arbete med frihet under ansvar och en möjlighet att vara med och påverka under en spännande tillväxtresa. Hos oss är det viktigt att ha det roligt på jobbet och känna sig motiverad även en måndagsmorgon. Du kommer att arbeta i ett internationellt marknadsledande företag med stort fokus på individuell tillväxt, utbildning och flera intressanta utvecklingsmöjligheter!

Har du frågor om tjänsten ring gärna Kerstin Pinteric på tfn 010 478 27 10 eller vill du berätta mer om dig själv och varför du tycker att detta är rätt tjänst för dig så ring gärna Liselott Wigstrand Tuvesson på tfn 010 478 29 37.

Vi bearbetar ansökningarna löpande och ser gärna att du anmäler ditt intresse snarast.

Varmt välkommen med din ansökan!

På Schneider Electric kallar vi det Life Is On, läs mer på www.schneider-electric.se/jobb

Vi söker dig som
* har erfarenhet av administrativt arbete/support tidigare
* har ett stort intresse för IT och lätt kan sätta sig in i nya program och system
* tidigare har arbetat i någon typ av affärssystem
* då all kommunikation internt sker på svenska är det ett krav att du talar och skriver flytande.
* det är meriterande om du tidigare arbetat i en liknande roll eller har erfarenhet av Navision men det är inget krav.

Idag är vi 3 stycken i teamet och rollen är relativt ny då lanseringen av ett nytt program har gått i drift. Tillsammans med dina nya kollegor kommer du få hjälpa till att forma rollen och arbetsrutinerna. Tjänsten är ett föräldrar vikariat och placeringsort är vårt kontor i Frösundavik i Solna.

Körkort

Varaktighet, arbetstid

6 månader eller längre
Heltid

Lön

Fast och rörlig lön

Ansökan

Sista ansökningsdag: 2018-07-16
Ansökan via web

Kontaktpersoner

Arbetsgivare

Schneider Electric

Postadress

Schneider Electric
Stockholm
11121 Stockholm

Besöksadress

Stockholm, Stockholm

Telefon och hemsida

donotapply@noemail.com
Hemsida
9999999999

Källa

Arbetsförmedlingen

Cookies på Jobbsafari

Vi använder cookies för statistik och för att göra webbplatsen mer användarvänlig. Cookies placeras av Jobbsafari och våra samarbetspartner. Klickar du vidare på sidan, accepterar du att det placeras cookies i dessa syften. Läs mer här om vår användning av cookies, inklusive hur du väljer bort cookies.