Jobbsafari är en del avschibsted logo

Administratör på deltid till myndighet i Stockholm

Administratör på deltid till myndighet i Stockholm

Poolia Office Professionals AB · Stockholm · Ansök senast 3 maj (3 dagar kvar)

Deltid · Tillsvidareanställning

Vid ansökan:Ange referens 71143 i din ansökan

Just nu letar vi efter en erfaren administratör för ett spännande deltidsuppdrag på en av våra myndigheter i Stockholm. • Omfattning: deltid, cirka 10-15h/veckan • Start: snarast möjligt men som senast 2024 05 05 • Längd: till och med 2024 12 31, med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av oss på Poolia men kommer att arbeta för myndigheten. Inledningsvis krävs det att du är på plats men därefter fungerar det att arbeta på distans. Om tjänsten I rollen som administratör ansvarar du för fakturafrågor och hanteringen av allt från registrering av inkomna ärenden och remisser till återbetalningar samt trafikskadehanteringar. Du svarar på kunders och medborgares frågor i olika ärenden både via telefon och e-post. I rollen ingår även bevakning av tillstånd och samverkan med olika enheter och avdelningar. Du kartlägger, dokumenterar och utvecklar processer samt arbetar med ständiga förbättringar och effektiviseringar av den administrativa gruppens arbetsuppgifter. Vem är du? För att vara aktuell för rollen behöver du som söker ha: • Gymnasium eller likvärdig utbildning • Aktuell erfarenhet av att ha arbetat som administratör • Några års arbetslivserfarenhet inom, för tjänsten, relevant område, där samarbete, servicekänsla och samverkan utgjort en viktig del • Erfarenhet av ekonomisystem och faktureringsarbete • Mycket god digital vana samt god vana av att arbeta med Officepaketets olika program, i synnerhet Excel • Ha förmågan att kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift • Intresse av trafikskadefrågor och viljan att utvecklas inom området. Det är även meriterande om du har arbetat som försäkringsutredare och har en gymnasieutbildning eller högskoleutbildning med inriktning ekonomi, juridik och/eller företagsekonomi. För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är lugn, stabil och är van vid att ha flera ärenden i gång samtidigt. Du har en god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på ett strukturerat sätt. Du anpassar dig enkelt till förändrade omständigheter och ser möjligheter i detta. Eftersom arbetet innebär kontakt med såväl medborgare, tillståndsinnehavare, försäkringsbolag, interna avdelningar och andra förvaltningar är det av stor vikt att du är lyhörd, kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Att vara serviceinriktad kommer naturligt för dig och du har intresse, vilja och förmåga till att hjälpa andra, där du gör ditt yttersta för att leverera lösningar. Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Poolia Office Professionals AB

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Poolia Sverige AB

Vid ansökan:Ange referens 71143 i din ansökan

Dela jobbannonsen

Anmäl annons