Jobbsafari är en del avschibsted logo

Administrativ koordinator till bolag i Stockholm

Administrativ koordinator till bolag i Stockholm

KFX HR-partner Stockholm · Stockholm · Ansök senast 19 maj (16 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Om tjänsten Vi söker nu för vår kunds räkning en erfaren och driftig administrativ koordinator för att stärka teamet i Stockholm. Som administrativ koordinator kommer du att spela en central roll i att säkerställa smidiga verksamhetsprocesser och bidra till effektivitet och framgång för vår organisation. Arbetsplatsen präglas av en positiv atmosfär, där samarbete och personlig utveckling står i fokus. De strävar efter att skapa en miljö där varje individ kan blomstra och göra skillnad. Låter det som något för dig? Läs vidare nedan och sök tjänsten redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som administrativ koordinator spelar du en nyckelroll för avdelningens administration och har breda kontaktytor, både internt och externt. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak innefatta: • Koordinera och utföra administrativa uppgifter såsom hantering av korrespondens, dokumentation och arkivering • Hantera kalendrar, mötesbokningar och reseplanering för ledningsgruppen • Assistera med att förbereda rapporter, presentationer och andra dokument • Fungera som kontaktperson för interna och externa intressenter samt leverantörer • Stödja och assistera vid olika projekt och evenemang • Upprätthålla och förbättra effektiva system och processer för att optimera verksamhetens flöde Kvalifikationer • Erfarenhet av liknande administrativa roller • Stark organisatorisk förmåga med förmåga att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt • Utomordentlig kommunikationsförmåga både i tal och skrift på svenska och engelska • Goda kunskaper i MS Office-paketet och en god systemvana • Förmåga att arbeta självständigt och i team • Högt fokus på detaljer och noggrannhet Som person tror vi att du är initiativtagande och tar ett stort eget ansvar för ditt arbete. Vidare är du duktig på att strukturera upp information och trivs med att lösa problem. Övrigt Tillträde: Maj/juni Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag! Vi ser fram emot att välkomna en driven administrativ koordinator till vårt team i Stockholm!

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

KFX HR-partner Stockholm

Placering

Stockholm

Kontaktperson

KFX HR-partner Skandinavien AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons